12/03 “Aliances de classe i tàctica” a càrrec de Josep Cónsola

Aquest proper dissabte 12 de març ens tornarem a trobar per a la sessió que porta per títol “Aliances de classes i tàctica” i que anirà a càrrec de Josep Cónsola.

Una aliança és la unió temporal (a curt, mitjà o llarg termini) que s’estableix entre grups polítics o classes socials de diferent origen per dur a terme una lluita per interessos comuns. Tota aliança en sí, sempre és una relació entre unitat i lluita, com es tracta en el cas de la unió de grups polítics o classes socials diferents, al mateix temps que existeix una unitat per lluitar per interessos comuns d’aquest moment, existeixen contradiccions entre ells. Arribat un determinat moment aquestes contradiccions se superen, si no són antagòniques, produint-se la fusió, o s’aguditzen si són irreconciliables, produint-se la separació o ruptura de l’aliança.

Durant la sessió parlarem de tot això i més!

Així que ens trobem aquest dissabte 12/03 de 10:00 a 14:00 a la Universitat Pompeu Fabra, Campus ciutadella, edifici Jaume I, aula 20.047 a Barcelona.

Ens veiem aquest dissabte, no hi podeu faltar!

Qualsevol dubte i/o suggeriment ens podeu escriure en aquest correu.

Grup promotor de la UCPC
info@universitat.cat