27/02: Imperialisme, Internacionalisme i Cooperació Internacional a càrrec d’Arnau Carné

Aquest dissabte 27 de Febrer tenim programada la tercera sessió del curs d’Imperialisme i Internacionalisme i que duu per títol: Imperialisme, Internacionalisme i Cooperació Internacional a càrrec d’Arnau Carné.

Durant la sessió analitzarem les diferents branques de l’imperialisme dels nostres dies; a nivell polític, econòmic, militar i cultural, i els vincles existents entre sí. Amb la intencionalitat de plantejar alguns dels conceptes claus per tal de poder enfocar posteriorment la solidaritat internacionalista.

Elements com el paper de la Unió Europea, els conflictes bèl·lics disfressats d’intervencions humanitàries, l’estratègia civil-militar dels manuals de contra insurgència dels EUA, i el paper de l’anomenada “cooperació internacional pel desenvolupament”, s’han de tenir en compte per tractar de contraposar una acció política de solidaritat internacionalista de classe i entre pobles.

Perquè, com podríem llançar avui la consigna de: “Proletàries del món,uniu-vos?”

Per parlar de tot això i més ens trobarem aquest dissabte 10:00 a 14:00 a la Universitat Pompeu Fabra, Campus Ciutadella, edifici Jaume I, aula 20.047 a Barcelona.

Us hi esperem! Si teniu qualsevol dubte podeu escriure a info@universitat.cat