Dissabte 20/02: “Teoria de l’imperialisme II” a càrrec d’Oriol Martí‏

Aquest dissabte 20 de febrer ens tornarem a trobar per a la segona sessió del curs “Imperialisme i Internacionalisme” que porta per títol “Teoria de l’imperialisme II” i que anirà a càrrec d’Oriol Martí.

La sessió és una continuació de la introducció realitzada en la primera trobada del passat 13/02.
Mirarem de seguir aprofundint en el funcionament intern del mode de producció capitalista i, en conseqüència, en la comprensió de la seva fase superior, l’imperialisme. Per fer-ho coneixerem diferents autores marxistes que han desenvolupat teories explicatives entorn al fenomen i ens centrarem en alguns dels conflictes imperialistes de gran rellevància.

En adjunt us envio l’esquema del contingut d’ambdues sessions per tal que us serveixi com a guia de les sessions i bibliografia complementaria que m’envia el ponent.

Com sempre, ens trobarem de 10:00 a 14:00 a la Universitat Pompeu Fabra, campus ciutadella, edifici Jaume I, aula 20.047 a Barcelona.

Qualsevol dubte i/o suggeriment no dubteu en escriure’ns en aquest correu.
Ens veiem dissabte!

Grup promotor de la UCPC