Aquest dissabte inauguració del curs d’Introducció al marxisme

BANNERQUADRATAquest dissabte 16 d’octubre a les 10h. s’inaugurarà de la mà d’Oriol Martí, metge psicoanalista i militant comunista i independentista el curs 2010/11 d’Introducció al Marxisme, on es parlarà del paper de la Universitat com a espai de transmisió de coneixement en els diferents modes de producció i el paper que juga a l’actualitat sobretot després dels canvis produïts per l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior i a continuació es visualitzarà la pel·lícula Queimada de Gillo Pontecorvo amb anotacions, debat i anàlisi crític moderats per l’Oriol Martí.

La primera sessió del curs s’impartirà a l’aula 20.061 de l’Edifici Jaume I de la Universitat Pompeu Fabra a Barcelona, on s’hi pot arribar amb el metro de Ciutadella/Vila Olímpica de la línia 4.

Us hi esperem!