Propera sessió 10/Nov “El paper de les bolxevics”

El proper dijous 10 de novembre ens tornarem a trobar per a la sessió que porta per títol “El paper de les bolxevics” i que anirà a càrrec de Ramón Franquesa.

Durant la sessió analitzarem la conformació/refundació del Partit Bolxevic com a partit de la revolució. L’impuls del moviment de masses (tot el poder pels soviets), la contenció (aturar accions prematures) i la gosadia (assalt del palau d’hivern, les reformes fonamentals (decrets de la pau i de la terra), la creació d’un nou estat (dels soviets a l’exèrcit roig), la guerra civil i econòmica i els sacrificis i costos de la victòria.

Ens trobarem de 18:00 a 21:30 a la Universitat de Barcelona, Raval, Facultat de Geografia i Història, planta segona, aula 220. En la meitat de la sessió es farà un descans de 15-20 minuts.