Dissabte 19/12 ” Models productius, canvis en l’organització del treball i lluita de classes”‏

Aquest dissabte 19 de desembre ens tornarem a trobar per la tercera sessió del curs “Per entendre el capitalisme” que porta per títol “Models productius, canvis en l’organització i lluita de classes” i que anirà a càrrec d’Elena Idoate.

Durant la sessió partint de l’estructuració de l’empresa mirarem d’analitzar com funciona la producció en el capitalisme. Estudiant els diferents canvis que en els darrers anys s’han anat introduint en les formes d’organització empresarial i productives per continuar assegurant la reproducció del capitalisme a partir de l’explotació de la força de treball. Aquest mode de producció genera una separació en classes de la nostra societat, conflicte central que caracteritza el capitalisme.

Com sempre ens trobarem de 10:00 a 14:00 a la Universitat Pompeu Fabra, campus ciutadella, edifici Jaume I, aula 20.047 a Barcelona

Qualsevol dubte ens podeu escriure en aquest correu!

Ens veiem aquest dissabte, no hi podeu faltar!

Grup promotor de la UCPC