Ikasle Jardunaldiak
destacat »

Del 20 al 30 de Novembre serem amb les companyes de l’Universitat de Donosti participant de les jornades IKASLE JARDUNALDIAK

var addthis_config = {“data_track_clickback”:true,”ui_language”:”es”,”ui_atversion”:300,”ignore_server_config”:true};
var addthis_share = {};

Llegir més »
Inici » notícies

Aquest dijous 25/05 Inici del Curs Ètica i Praxis Revolucionària a la UPF

Aquest dijous 25 de maig s’iniciarà el curs d’Ètica i Praxis Revolucionària a la Universitat Pompeu Fabra, amb la sessió que porta per títol “Models organitzatius i Internacionalisme” i que anirà a càrrec de Pau Celeiro i Xavi Martín.

Durant la primera part de sessió farem un breu repàs històric dels diferents models organitzatius que han nascut en diferents períodes històrics i com aquests s’han anat transformant per donar resposta a les necessitats materials sorgides en cada moment, per tal de, durant la segona part de la sessió, poder analitzar en quin moment ens trobem en l’actualitat i com podem fer front a l’imperialisme actual.

Per fer-ho ens trobarem de 18:00 a 21:30 a la Universitat Pompeu Fabra, campus Ciutadella, edifici Roger de Llúria, aula 40.275, a Barcelona.

Comments are closed.