Propera sessió 27/04 “Contextualització de l’illa i la revolució cubana”

El proper dijous 27 d’abril ens tornarem a trobar per la segona sessió del curs “Recordant al Che” i que porta per títol Contextualització de l’illa i la revolució cubana a càrrec de Javier Sánchez.

Durant la sessió procurarem aprofundir en les arrels de la revolució cubana, per comprendre’n els seus elements constitutius i a més,mirarem d’aplicar algunes de les reflexions que se’n deriven a altres processos, pretèrits i actuals.

Ens trobem aquest dijous de 18:00 a 21.30 a la Universitat de Barcelona, Raval, Facultat de Geografia i Historia, aula 208. a Barcelona

No hi podeu faltar!

“Deixeu-me dir-vos, a risc de semblar ridícul, que el revolucionari veritable està guiat per grans sentiments d’amor: Ernesto Che Guevara”