Aquest dijous 25/05 Inici del Curs Ètica i Praxis Revolucionària a la UPF

Aquest dijous 25 de maig s’iniciarà el curs d’Ètica i Praxis Revolucionària a la Universitat Pompeu Fabra, amb la sessió que porta per títol “Models organitzatius i Internacionalisme” i que anirà a càrrec de Pau Celeiro i Xavi Martín.

Durant la primera part de sessió farem un breu repàs històric dels diferents models organitzatius que han nascut en diferents períodes històrics i com aquests s’han anat transformant per donar resposta a les necessitats materials sorgides en cada moment, per tal de, durant la segona part de la sessió, poder analitzar en quin moment ens trobem en l’actualitat i com podem fer front a l’imperialisme actual.

Per fer-ho ens trobarem de 18:00 a 21:30 a la Universitat Pompeu Fabra, campus Ciutadella, edifici Roger de Llúria, aula 40.275, a Barcelona.