‘El concepte de Mode de Producció (parts i components)’ a càrrec d’Oriol Martí.

Aquest dissabte 10 d’octubre ens tornem a trobar amb la sessió ‘El concepte de Mode de Producció (parts i components)’ a càrrec d’Oriol Martí.

Per a Marx i Engels, una de les tasques claus de la classe treballadora en la seva lluita per enderrocar el sistema capitalista és la investigació rigorosa, que ha de permetre entendre la lògica del mode de producció capitalista i així poder-lo demolir.

Durant aquesta sessió, ens endinsarem en el concepte més important del Marxisme, el concepte de Mode de Producció, que constitueix i articula la base del pensament marxista. D’aquest concepte se’n derivarà la categoria de formació social, la qual ens permetrà analitzar la importància de la contribució de Lenin.

Com sempre, us esperem a tots i totes de 10:00 a 14:00 a la Universitat Pompeu Fabra; campus ciutadella; edifici Jaume I, aquest curs a l’aula 20.047, a Barcelona.

No hi podeu faltar!

Qualsevol dubte ens podeu escriure en aquest correu
info@universitat.cat