Aquest dissabte 28 de setembre, primera classe del curs 2013-2014

Aquest dissabte inaugurem el cicle acadèmic 2013-2014 amb la primera sessió del curs d'”Introducció al marxisme”.

L’Oriol Martí ens introduirà al curs i al projecte de la Universitat Comunista i tot seguit es desenvoluparà el concepte de “mode de producció”, un dels elements clau de la concepció materialista de la història elaborada per Marx i Engels.

La classe serà de 10h a 14h a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (Campus Ciutadella, Edifici Jaume I, aula 20.055) [mapa]

Si encara no ho heu fet, matriculeu-vos per anar rebent els materials complementaris d’estudi i altres comunicacions d’ordre tècnic relatives al decurs de les classes.

Recordem que la matrícula és gratuïta, però demanem la col·laboració de l’alumnat pel sosteniment de la Universitat mitjançant una aportació econòmica voluntària de 10€ o de l’import que es cregui convenient.

Us esperem aquest dissabte!

Grup Promotor de la UCPC