Propera classe: El concepte de llibertat + debat sobre la pel·lícula “Danzad, danzad malditos”

Aquest dissabte 1 de juny tenim l’última sessió del curs 2012-2013; com sempre us esperem a la Universitat Pompeu Fabra; campus ciutadella; edifici Jaume I; aula 20.055. Barcelona.
10:00 a 12:00 “El Concepte de llibertat” a càrrec d’Alba Gómez
12:00 a 14:00 “Debat sobre el film: Danzad, danzad malditos” a càrrec de Francesc Font

En la primera part farem una breu introducció al concepte de llibertat i a l’evolució i/o transformació que ha viscut en el transcurs de la historia.
En la segona part encetarem el debat partint del film, visualitzat prèviament a casa, “Danzad, danzad malditos”.
A continuació un enllaç per descarregar la pel·lícula:

Us esperem a tots i totes aquest dissabte 25 de maig a les 10h a la Universitat Pompeu Fabra (Campus Ciutadella, Edifici Jaume I, aula 20.055) [mapa]