Inici del curs de Filosofia

Aquest dissabte 9 de març inaugurem el curs de Filosofia, que s’imparteix per primer cop a la UCPC.

El curs es composa de 14 sessions que ens endinsaran en la comprensió dels principals desenvolupaments filosòfics dels marxisme, com a instruments essencials per identificar la posició i el paper dels diferents corrents filosòfics-ideològics i concepcions ètiques-morals en el marc de la lluita de classes.

La sessió d’aquest dissabte és “La lluita de classes i les seves expressions en el camp del pensament, la filosofia i la ideologia”.

Us esperem a tots i totes a les 10h a la Universitat Pompeu Fabra (Campus Ciutadella, Edifici Jaume I, aula 20.055) [mapa]

Si encara no ho has fet, recorda matricular-te per rebre els materials d’estudi del curs.

Grup Promotor de la Universitat Comunista dels Països Catalans