Campanya Economica 09-10

ECO1 copia

Company, companya, alumne, professora, professora, militant, tú!

Necessitem la teva ajuda per poder dur a terme el projecte de la UCPC, aquest curs les despeses s’han multiplicat i des del curs passat la gent que gestionem i treballem en el projecte vam decidir fer el projecte més accessible al conjunt de les treballadores fent gratuïts tots els cursos, però això no vol dir que les despeses desapareixien.

Aquest curs 09-10 el projecte ha començat amb una nova plana web, un campus virtual, dos cursos, desplaçaments altres ciutats que no són Barcelona (Tarragona i Girona), gravació de les classes, ponents estrangers, … però no hi ha prou hem de millorar i per poder-ho fer necessitem de la teva ajuda.

La teva ajuda pot materialitzar-se de moltes maneres, participant a classe, formant part del grup promotor, donant idees o oferint-nos ajuda tècnica, però sobretot i de manera més urgent necessitem que ens ajudis a mantenir econòmicament el projecte.

Durant aquests dos darrers anys hem pogut treballar al voltant dels 600 € anuals però aquest any les despeses se’ns han triplicat.

Per ajudar a la Universitat Comunista dels Països Catalans pots fer-ho fent un ingrés al número de compte :

“La Caixa”

[el correu de la UCPC és info@universitat.cat per poder confirmar que s’ha rebut la transferència]

El conjunt del projecte estarà molt agraït a la teva col·laboració,

Moltes gràcies!

Grup Promotor de la Universitat Comunista dels Països Catalans