CURS 100 ANYS DE LA REVOLUCIÓ RUSSA A MANLLEU
destacat »

El 4 de Juliol a les 19h  comença, al casal popular Boira Baixa de Manlleu, el curs “100 anys de la revolució russa”.

var addthis_config = {“data_track_clickback”:true,”ui_language”:”es”,”ui_atversion”:300,”ignore_server_config”:true};
var addthis_share = {};

Llegir més »
Inici » notícies

Dijous 1/06 “Burocratisme i educació” en el pensament del Che

Aquest proper dijous 1 de juny ens tornarem a trobar per a la sessió que porta per títol “Burocratisme i educació” i que anirà a càrrec d’Arnau Carné.

Durant la sessió procurarem reflexionar entorn al paper del burocratisme i les conseqüències negatives que se’n poden derivar si n’hi ha un excés, tal i com apuntava en Che i també sobre l’educació i com hauria de ser aquesta en un entorn revolucionari.

Per fer-ho, ens trobarem aquest dijous de 18.00 a 21:30 a la Universitat de Barcelona, Raval, Facultat de Geografia i Història, aula 208!

Comments are closed.