Propera sessió del curs del CHE(dijous 11/05) ajornada per Jornades de lluita a les universitats

aquest dijous 11 de maig ajornem la sessió que teníem prevista pel curs “Recordant al Che”; econòmia i planificació econòmica, en motiu de les jornades de lluita i, posterior, manifestació convocades pel SEPC a les universitats.

S’ajorna la sessió però us animem a participar de l‘Acta Polític previst a les 11:30 a la Universitat Pompeu Fabra, campus ciutadella i posterior dinar popular.

En aquest acte hi participaran tres membres d’organitzacions estudiantils diferents que parlaran del seu recorregut com a organització sindical i conclourà amb la xerrada d’un col·laborador de la UCPC, Juan Manuel Olarieta, que ens parlarà sobre la repressió en el moviment estudiantil a l’estat espanyol.
Desprès hi haurà dinar popular i s’anirà cap a la manifestació a les 18.30 a la plaça universitat.