Inici del Curs Dijous 16/02 “Ètica i Praxis Revolucionària a la UB (Raval)

Aquest curs pretén aportar elements d’anàlisi a la nostra pràctica com a militants, fixant-nos en experiències revolucionaries donades anteriorment i mirant d’analitzar els diferents models existents d’organització.

Aquest dijous iniciarem el curs amb la sessió que porta per títol “Aportacions d’autores marxistes entorn a l’organització” i que anirà a càrrec d’Arnau Carné.

Durant la sessió mirarem de conèixer les diferents aportacions teòriques fetes per autors/es marxistes entorn a com hauria de ser l’organització per tal de poder reflexionar plegades sobre aquestes qüestions i poder veure els encerts i errors que reproduïm en el nostre dia a dia, en la militància.

Per fer-ho ens trobarem:

Horari: Dijous 18:00 a 21:30. Entremig hi haurà un descans d’uns 15-20 minuts.

Lloc: Universitat de Barcelona, Raval, Facultat de Geografia i Història, aula 220, a Barcelona.

Sessions previstes del curs:
16/02: Aportacions d’autores marxistes entorn a l’organització: Arnau Carné

23/02: No hi ha sessió

02/03: Com construir el col·lectiu: Joan Planas
09/03: Models organitzatius i Internacionalisme: Arnau Carné
16/03: Estats feixistes i seguretat en els cercles militants: Juan Manuel Olarieta
23/03: Accions i emocions en la pràctica militant: Ermengol Gassiot
30/03 Seminari «I més enllà d’uns Estatuts… com gestionem les contradiccions dels col·lectius?»: Grup Promotor de la UCPC

Us esperem a totes aquest dijous!
No hi podeu faltar!