Propera sessió 24 de Novembre; “Desenvolupament d’una nova societat”

El proper dijous 24 de Novembre ens tornarem a trobar per la sessió que porta per títol “Desenvolupament d’una nova societat” i que anirà a càrrec de Josep Cónsola. Aquesta sessió és la que tocava fer l’anterior setmana i que s’ha postposat per la jornada de lluita estudiantil del 17N.

Durant la primera part mirarem d’introduir les diferents influències que hi va haver en els àmbits de l’educació, l’organització del treball i les relacions socials i de gènere. Que vol dir “una nova societat?” Quins elements són cabdals? I perquè?

En la segona part, mirarem d’analitzar que entenem avui, ara i ací per a “Nova societat”, mirant de fugir del discurs acadèmic i posant a prova la nostra imaginació col·lectiva.

Ubicació:

Per fer-ho ens trobarem com cada dijous, de 18:00 a 21:30, a la Universitat de Barcelona, Raval, Facultat de Geografia i Història, aula 209(Aquesta sessió, excepcionalment la realitzarem en una altra aula)