Recordant al Che

Imagen1El 9 d’octubre del 2017, farà 50 anys que el Che va ser assassinat a Bolívia en tasques internacionalistes. És per això que hem cregut important retre-li homenatge elaborant aquest curs i poder conèixer així, qui era en profunditat i el llegat que ens va deixar a totes, tant en la seva elaboració teòrica com en el seu exemple militant

Calendari (Abril 2017 – Juny 2017)

20 Introducció a la realitat històrica llatinoamericana
27 Contextualització de l’illa i revolució cubana

Maig

4 Manteniment d’una revolució
11 L’home nou
18 Economia i planificació econòmica
25 Burocratisme i educació

Juny

1 Seminari «Què passa avui a Cuba?»

Qüestions d’ordre tècnic

Les classes s’impartiran els dijous de 18:00 a 21:30 a Barcelona, a la Universitat de Barcelona (Raval) [mapa] a l’aula 220 de la Facultat de geografia i història (excepte l’1 de juny que l’aula serà la 209 de la mateixa facultat)

El calendari lectiu es podria veure alterat per motius aliens al Grup Promotor de la UCPC. En aquests casos, els canvis seran degudament notificats i amb antelació.

Matricula’t al curs 2016-2017.

Bo d’ajut

La UCPC és un projecte que neix de l’aportació d’un nucli de persones que treballen de forma voluntària i compromesa amb l’únic objectiu d’oferir una eina teòrica útil, de qualitat i gratuïta que permeti donar respostes a les necessitats de la vida social i política.

L’organització i el desenvolupament del curs, així com també els suports materials que s’entreguen a l’alumne com a complement d’estudi, generen unes despeses impossibles d’assumir sense disposar de col·laboracions solidàries.

Podeu contribuir al sosteniment de la UCPC mitjançant una aportació econòmica a partir de 10€.

Compte bancari: IBAN (ES47) 1491 0001 21 2058919222 (Triodosbank)