Ètica i praxis revolucionaria (UB)

Imagen1Aquest curs pretén aportar elements d’anàlisi a la nostra pràctica com a militants, fixant-nos en experiències revolucionaries donades anteriorment i mirant d’analitzar els diferents models existents d’organització

Calendari (Febrer 2017 – Març 2017)

Febrer

16 Aportacions d’autores marxistes entorn a l’organització
23 Com construir el col·lectiu

Març

2 Construcció de la subjectivitat
9 Models organitzatius i Internacionalisme
16 Estats feixistes i seguretat en els cercles militants
23 Accions i emocions en la pràctica militant
30 Seminari «I més enllà d’uns Estatuts… com gestionem les contradiccions dels col·lectius?»

Qüestions d’ordre tècnic

Les classes s’impartiran els dijous de 18:00 a 21:30 a Barcelona, a la Universitat de Barcelona (Raval) [mapa] a l’aula 220 de la Facultat de geografia i història

El calendari lectiu es podria veure alterat per motius aliens al Grup Promotor de la UCPC. En aquests casos, els canvis seran degudament notificats i amb antelació.

Matricula’t al curs 2016-2017.

Bo d’ajut

La UCPC és un projecte que neix de l’aportació d’un nucli de persones que treballen de forma voluntària i compromesa amb l’únic objectiu d’oferir una eina teòrica útil, de qualitat i gratuïta que permeti donar respostes a les necessitats de la vida social i política.

L’organització i el desenvolupament del curs, així com també els suports materials que s’entreguen a l’alumne com a complement d’estudi, generen unes despeses impossibles d’assumir sense disposar de col·laboracions solidàries.

Podeu contribuir al sosteniment de la UCPC mitjançant una aportació econòmica a partir de 10€.

Compte bancari: IBAN (ES47)  1491 0001 21 2058919222 (Triodosbank)