Inici del Curs d’Imperialisme i Internacionalisme Dissabte 13-Feb a les 10:00‏

Comença el curs “Imperialisme i Internacionalisme” que s’iniciarà aquest dissabte 13 de febrer a les 10:00 amb la classe que porta per títol “Teoria de l’imperialisme” i que anirà a càrrec d’Oriol Martí.

El curs d’internacionalisme i imperialisme procurarà donar algunes pinzellades sobre com està el món en l’actualitat (geopolítica), els conflictes vigents fruit de les agressions imperialistes i les diferents explicacions marxistes existents per entendre’ls (Teoria de l’imperialisme) i les respostes que caldria donar o s’estan donant per combatre’ls (Cooperació i Internacionalisme).
En adjunt, el tríptic del curs.

En les dues properes sessions (Teoria de l’imperialisme I i II), l’Oriol ens anirà explicant que és l’imperialisme i quina raó té de ser dins del mode de producció capitalista.
En adjunt, l’esquema del contingut de la primera i segona sessió, més bibliografia recomanada.

Com sempre ens trobarem de 10:00 a 14:00 a la Universitat Pompeu Fabra, campus ciutadella, edifici Jaume I, aula 20.047, a Barcelona.

Fins dissabte, gràcies per formar part del nostre projecte!
Si et vas inscriure i no podràs venir, avisa’ns per donar-te de baixa.
I si tens qualsevol dubte o suggeriment ens pots escriure en aquest correu.

Benvinguts i Benvingudes a totes!

“L’imperialisme aparegué com a desenvolupament i continuació directa de les propietats fonamentals del capitalisme : Lenin”

Grup promotor de la UCPC
info@universitat.cat